Teater i Aarhus

I Aarhus findes der mange store og små teaterscener med det tilfælles, at de altid leverer store teateroplevelser. Vi har samlet dem alle sammen, så du let kan finde teaterstykket næste gang du har brug for en anderledes, nærværende oplevelse helt tæt på med en optræden på teaterscenen. Herunder kan du se, hvilke teaterstykker du kan opleve inden for den nærmeste fremtid, samt hvilke du kan have i vente. I Aarhus kan du nærmest gå fra det ene teaterstykke til det næste med både Teateret Svalegangen, Aarhus Teater, Musikhuset, Teatret Gruppe 38 og Bora Bora som garanter for en god oplevelse. Finder du en teateroplevelse, der vækker din interesse, kan du markere den som favorit og nemt finde den igen under ’mine favoritter’. Du kan derudover klikke ’gå til køb’ for at gå direkte til billetkøb hos det enkelte teater for at sikre en billet med det samme. Ud over teateroplevelser kan du på Kulturportalen få et overblik over koncerter, museums- og kunstudstillinger, comedyshows, foredrag og familieoplevelser.

Teatret Gruppe 38

Himmelsengen

Teater

Premiere og markering af kunstnerisk leder og skuespiller Bodil Allings 40-års jubilæum på Teatret Gruppe 38 Stå ikke ved min grav og græd. Jeg er der ikke. Det er tid! Det må det være. Hun har fået flere tydelige tegn: Himlen faldt ned, fuglen fløj sin vej og der var tilbud på sokker, nede i den lokale; 30% uld. Så om lidt, da vil himlens porte åbne sig, og en rullende trappe af det pure guld vil hente hende op til alle de, der tog afsted før hende. En hyldest til hvert enkelt menneskes tro i livet og i døden. Himmelsengen er en gendigtning og ny version af én af teatrets klassikere. Himmelsengen spiller den 1. nov. 2021 kl. 19.30 som en del af ENESTÅENDE Festival 21, der finder sted fra den 28. okt.-6. nov. 2021. Om ENESTÅENDE Festival 21 Med ENESTÅENDE præsenterer vi danske og internationale soloforestillinger; gribende fortællinger fremført af én enkelt skuespiller på scenen. Musikere og teknikere giver væsentlige bidrag i flere af forestillingerne, men skuespilleren må ellers stå alene på scenen. Billetpriser er som øvrige forestillinger i det faste program. Du kan derfor bruge både abonnement-rabat og dit sæsonkort, når du bestiller billet til forestillinger under ENESTÅENDE Festival 21  

Teatret Gruppe 38

Jeg kan bedst li' når du er her

Teater

Fra mig til dig! Ryd op! Gør plads! Her kommer kærligheden! Hvor kan jeg lægge den? Hvor skal jeg stille den? Hvor vil du have den? Hvor skal jeg gøre af den? Du må gerne få den! Den kommer her! Størst af alt er kærligheden. Den kan tøjle frygten og vreden og stå sejrsstolt tilbage, når alt andet er væk. I forestillingen Jeg kan bedst li' når du er her rydder vi op og gør plads til at trække kærligheden frem i lyset. https://vimeo.com/555853341 Skabt i samarbejde med:  

Teatret Gruppe 38

Homage

Teater

En hyldest til de drømme, vi endnu ikke har mistet  En kvinde snubler sig vej gennem livet. Hun længes efter noget andet, end det som er. Spørgsmålet er, om hun tør række ud og risikere sig selv, eller vælger den sikre vej. Homage er en historie om at blive sig selv og få sorteret larmen fra, så vi kan høre os selv og vores drømme. En poetisk og kærlig påmindelse om, at vi kan være med til at skabe det liv, vi ønsker. Historien fortælles i et stilistisk enkelt univers, hvor alt er usynligt, og kun fantasien sætter grænser. https://vimeo.com/552833799 "Homage" betyder hyldest, og i denne forestilling vil du måske kunne genkende små elementer fra forestillinger som Brevet, Springtime, Blam og Brunette Bros. Små hilsner til forestillinger som har sat sig spor og inspireret og derfor fortjener en homage. Pop-op Forestillingen er en del af vores pop-op-program, og et abonnement eller sæsonkort kan derfor ikke anvendes ved billetkøb. Enhedspris pr. billet: 100,-  

Teatret Gruppe 38

Forræder

Teater

En barsk forestilling om krig, venskab og forførelse – og det ultimative forræderi Krig er ikke andet en blod og støv. Anden verdenskrig buldrer. Hitler har besat store dele af Europa og sender nu millioner af soldater østpå for at kæmpe mod russerne. I en rus blandet af eventyrtrang, idealisme og rastløshed melder de to danske barndomsvenner Karl og Mikkel sig frivilligt under tyskernes faner. De drager østpå til det, de tror vil være en kortvarig udflugt fuld af storslåede sejre og spænding. Men eventyret bliver til et mareridt. Krigens virkelighed og den russiske vinter rammer dem som en tordenhammer, og inden længe befinder de sig i en ekstrem, nådesløs overlevelseskamp, der sætter deres venskab på en altafgørende prøve. Med fatale konsekvenser for dem begge. https://www.youtube.com/watch?v=SSOQG6aNpWc Dramatiker Andreas Dawe og Randers Teater er nomineret til Årets Reumert 2021 i kategorien Årets Dramatiker for Forræder.  

Teatret Gruppe 38

Driving Miles

Teater

En aften med jazz-teaterkoncert og mulighed for at nyde vandudsigten fra teatret med et gals vin, en øl eller en kop kaffe. Velkommen til en eventyrlig fortælling om det lykkelige møde mellem "den jævne mand” og kunsten samt en poetisk og nuanceret hyldest til musikkens kraft. Henning Mankell har skrevet denne historie, der bygger på virkelige begivenheder, og som omhandler mødet mellem jazzlegenden Miles Davis og chaufføren Svein Åge Johansen. De to lærer hinanden at kende under jazzfestivalen i Molde - og bliver venner for livet. Miles Davis bliver hentet i Molde lufthavn af en limousine med chaufføren Svein Åge bag rattet. “Do you know who I am?” spørger Miles. “Yes” siger Svein Åge. “Do you like my music?” spørger Miles. “No.” lyder svaret. https://vimeo.com/402539712

Teatret Gruppe 38

Hvad er det?

Dans

En hyldest til nysgerrigheden – for de små og deres voksne Nysgerrigheden er den absolut største drivkraft, når det lille barn skal lære verden at kende. En drift, der kan vare hele livet, og blive ved med at gøre os klogere, hvis vi lader den få plads. Med bevægelse og dans udforsker Hvad er det? både kroppen og rummet – uden at tage noget for givet. https://vimeo.com/477971394 Voksne uden børn er naturligvis velkomne.  

Teatret Gruppe 38

Café Bernina

Teater

Kom med ind i en verden af litteratur, erotik og poesi i 1890érnes København. Dette er nemlig historien om hovedstadens, vel nok, eneste rigtige litterære cafe.    I slutningen af 1900-tallet var den historiske Café Bernina i manges øjne den sande københavnske ramme om kunst, litteratur og store tanker - et hjemsted for bohemer og litterater. Her sad Knut Hamsun i et hjørne og skrev på Sult og Gustav Wied sad i plyssofaen og lod sig inspirere til sine romaner og noveller, ved at iagttage livet på caféen - ikke mindst damerne. Her blev der drukket Djævlepunch, Certosa likør, Pjolter og øl i lange baner. Og der blev læst aviser som aldrig siden, og alt blev diskuteret højlydt af tidens kulturpersonligheder, journalister, digtere, forfattere og andet godtfolk. Nykomponeret musik danner rammen om dette veloplagte stykke dramatiseret danmarkshistorie, hvor man kan møde nogle af tidens berømte litterære koryfæer. Skuespiller Margrethe Manley, kapelmester og komponist Niels Søren Hansen og instruktør Susanne Sangill, der sammen også var holdet bag den roste 70ér forestilling Vil en kummefryser være noget for mig har nu givet liv til historien om Café Bernina - denne vanvittige café, hvor man levede efter devisen, at god mad er bedre end dårlig mad og dårligt selskab er bedre end godt selskab. Pop-op Forestillingen er en del af vores pop-op-program, og et abonnement eller sæsonkort kan derfor ikke anvendes ved billetkøb. Enhedspris pr. billet: 100,-  

Teatret Gruppe 38

門 Mon

Teater

門 Mon af Olga Szymula er en totaloplevelse inspireret af japansk kultur og den verdenskendte roman Kvinden i Sandet af forfatter Kobo Abe.  Den japanske forfatter Kobo Abes roman Kvinden i sandet, som tidligere er filmatiseret i en Oscar-nomineret version (1963), fortæller en utrolig historie om en person, som lever alene dybt i en sandgrav, og hvis eneste formål med livet er at flytte sand. Indtil det øjeblik, hvor der sås tvivl om meningen med det liv. 門 Mon tager udgangspunkt i multikunstner Olga Szymulas møde med japansk kultur og romanen Kvinden i sandet. Med inspiration herfra inviterer forestillingen publikum med ind i en fordybende totaloplevelse og alternativ fortælling, der skildrer et form for overgangsritual. Det understreger titlen elegant, da 門 Mon er japansk for port. Forestillingen trækker på en bred vifte af udtryksformer. Heriblandt film, animation, sang, dans og elektronisk kompositionsmusik Pop-op Forestillingen er en del af vores pop-op-program, og et abonnement eller sæsonkort kan derfor ikke anvendes ved billetkøb. Enhedspris pr. billet: 75,-      

Teatret Gruppe 38

Pinocchio

Teater

Hvad skal der til for at blive menneske? Hvad er forskellen på rigtigt og forkert? Hvad betyder kærlighed? Teater Patrasket leverer Carlo Collodis fantastiske klassiker, Pinocchio, i en original forestilling: En vild, visuel og musikalsk opsætning med dukkemagi, fysisk ensemblespil og grum og gakket humor. Pinocchio er historien om dukken, der skal lære at blive menneske, og hans farefulde færd i en verden fuld af sære skikkelser, forunderlige hændelser, fristelser og bedrag. https://vimeo.com/321855292

Teatret Gruppe 38

To Move in Time

Teater

Hvad ville du gøre, hvis du kunne rejse i tid? Det spørgsmål er her udgangspunktet for Storbritanniens mest legendariske kompagni På scenen står skuespiller Tyrone Huggins. Han fremfører en impulsiv, humoristisk og interessant tankestrøm om at ændre på nutid, fortid og fremtid. Men i sidste ende efterlader forestillingen os med et helt andet fokus: Hvad er egentlig livsvigtigt for os? En forestilling, der på fornem vis holder balancen mellem komisk absurditet og melankoli. Forced Entertainment Det prisvindende, internationalt anerkendte kunstnerkollektiv er Storbritanniens mest legendariske teaterkompagni – kendt for at sprænge scenekunstens konventionelle grænser, og for altid at være i takt med samtiden. Under ILT Festival 17 og 19 besøgte Forced Entertainment Aarhus med forestillingerne Notebook og Real Magic. Om ENESTÅENDE Festival 21 Med ENESTÅENDE præsenterer vi danske og internationale soloforestillinger; gribende fortællinger fremført af én enkelt skuespiller på scenen. Musikere og teknikere giver væsentlige bidrag i flere af forestillingerne, men skuespilleren må ellers stå alene på scenen. Billetpriser er som øvrige forestillinger i det faste program. Du kan derfor bruge både abonnement-rabat og dit sæsonkort, når du bestiller billet til forestillinger under ENESTÅENDE Festival 21.  

Musikhuset

Brevet

Teater

Paolo Nani alene på scenen, han siger ikke et ord, og spiller den samme historie om en mand der skriver et brev, hele 15 gange, inden forestillingen er slut.

Lyder det kedeligt? Glem det.

Paolo Nani spiller historien forfra, bagfra, beruset, som en western, som horrorfilm, med hænder, uden hænder, som cirkuskunstner, som stumfilm, og meget mere.

BREVET er fyldt med detaljer og gags fra begyndelsen til slutningen, og giver ikke et øjebliks pause til publikums lattermuskler.

BREVET er en af de mest kendte danske forestillinger på internationale scener.

Den er blevet hædret med prestigefyldte priser og udråbt til at være "Kult” og “Klassik” af den internationale presse. Forestillingens bærende kraft er kontakten mellem Paolo Nani og publikum, der siden 1992 stadig hulker af grin, når denne Comedy-perle ruller over scenen.

Teatret Gruppe 38

Hva! Er der ikke nogen fisk?

Teater

Gæstespillet er desværre blevet aflyst af producenten af helbredsmæssige årsager. Det er vi meget ærgerlige over, da forestillingen allerede er blevet flyttet to gange grundet COVID-19, men det er desværre ude af vores hænder. Vi er til gengæld meget glade for, at det er lykkedes i stedet at få den anmelderroste, lune og vedkommende Det begynder at blive koldt om fødderne med Hans Rønne på programmet for ENESTÅENDE Festival 2021. Har du købt billet til Hva! Er der ikke nogen fisk? via din e-mailadresse, beder vi dig kontakte os, hvis du ikke har modtaget en mail fra os senest den 15. juni. En bevægende, lattermild og helt unik fortælling om kærlighed, kunst, historie og fiskeboller I 1926 tegnede den jødiske skomager Ab Solomon en tegning bag på sin lønseddel, som han derefter gav til sin kone Celie. Dette ritual fortsatte efterfølgende uge for uge – helt indtil 1982. De mange ufiltrerede, kærlige tegninger af Celie og Ab’s hverdag sammen former en indsigtsfuld, varm og ærlig fortælling om deres fælles liv. I dag, mange år senere, opfører parrets nevø, Danny Bravermann, denne anmelderroste forestilling, som han har skabt på baggrund af sin afdøde onkel Ab’s tegninger. Om ENESTÅENDE Festival 21 Med ENESTÅENDE præsenterer vi danske og internationale soloforestillinger; gribende fortællinger fremført af én enkelt skuespiller på scenen. Musikere og teknikere giver væsentlige bidrag i flere af forestillingerne, men skuespilleren må ellers stå alene på scenen. Billetpriser er som øvrige forestillinger i det faste program. Du kan derfor bruge både abonnement-rabat og dit sæsonkort, når du bestiller billet til forestillinger under ENESTÅENDE Festival 21.  

Teatret Gruppe 38

Enspanderenspand

Børn

En yderst underholdende forestilling om plastikspande – og alt andet i livet I denne morsomme og overraskende, ordløse forestilling manøvrerer en charmerende, klovneagtig karakter rundt med plastikspande, som han ambitiøst forsøger at placere i forskellige avancerede geometriske mønstre. Men ambitionerne indfries aldrig som planlagt. Han må gang på gang erkende sine begrænsninger og indse, at fysikkens love sætter grænser for, hvad der er muligt. Han vælger at se nye muligheder i sine nederlag, og gennem leg og opfindsomhed åbnes døren til en absurd, befriende og drømmeagtig verden, hvor spandene får helt nyt liv. https://www.youtube.com/watch?v=kkr4B9yO6Bk Om ENESTÅENDE Festival 21 Med ENESTÅENDE præsenterer vi danske og internationale soloforestillinger; gribende fortællinger fremført af én enkelt skuespiller på scenen. Musikere og teknikere giver væsentlige bidrag i flere af forestillingerne, men skuespilleren må ellers stå alene på scenen. Billetpriser er som øvrige forestillinger i det faste program. Du kan derfor bruge både abonnement-rabat og dit sæsonkort, når du bestiller billet til forestillinger under ENESTÅENDE Festival 21.  

Teatret Gruppe 38

Det begynder at blive koldt om fødderne

Teater

En livsbekræftende rejse mod døden Han er en mand, der gennem hele sit lange liv har været tilsmilet af forsynet. Ud over et par aldersbetingede småskavanker, føler han sig stadig rimelig rask og rørig, hvorfor han ikke tidligere har skænket livets afslutning mange tanker. Men inden for det seneste år er tre af hans nære venner gået bort. Sammenholdt med det faktum, at tidsskriftet ældresagen er begyndt at dumpe ind gennem mandens brevsprække, har det bevirket, at han føler et stigende behov for at forholde sig til den kendsgerning, at også han skal dø inden for en overskuelig fremtid. For det begynder at blive koldt om fødderne, og han ligger ofte vågen om natten. Hvad vil det sige at dø? Hvad vil det sige, at være død? I sin søgen efter svar lytter han interesseret til mennesker, som alle har døden tæt inde på livet. Hans egen læge; hans alvorligt syge ven; patologen fra hospitalet; ateisten fra busreklamerne; hans clairvoyante underbo; den lokale præst og sidst men ikke mindst naboens lille pige, som lige har begravet sin elskede kat. Han drømmer om at forsone sig med tanken om at ophøre, således at han fortrøstningsfuldt og med sindsro - og med humoren i behold - kan give sig hen til de sidste kapitler i sit liv og til den udfasning, som en aldring ubønhørligt vil indebære. Om ENESTÅENDE Festival 21 Med ENESTÅENDE præsenterer vi danske og internationale soloforestillinger; gribende fortællinger fremført af én enkelt skuespiller på scenen. Musikere og teknikere giver væsentlige bidrag i flere af forestillingerne, men skuespilleren må ellers stå alene på scenen. Billetpriser er som øvrige forestillinger i det faste program. Du kan derfor bruge både abonnement-rabat og dit sæsonkort, når du bestiller billet til forestillinger under ENESTÅENDE Festival 21.  

Teatret Gruppe 38

Marie Grubbe - den levende

Teater

Camilla Bendix leverer en moderne fortolkning af en eviggyldig fortælling om kærlighed og frigørelse Marie Grubbe gjorde op med de strenge regler, som mennesket, og særligt kvinden, var underlagt i det 17. århundrede. Hun er en af de mest genfortalte skikkelser i Danmarkshistorien, og hendes historie er blevet skildret på mange måder. Hun er både syndebuk, klassekamphelt og kvindefrigører afhængigt af hvilken forfatter og hvilken tid, der fortolker hende. I Marie Grubbe - den levende iklæder skuespiller Camilla Bendix, der er kendt fra adskillige TV-serier og film, sig legende alle historierne om Marie Grubbe. Om ENESTÅENDE Festival 21 Med ENESTÅENDE præsenterer vi danske og internationale soloforestillinger; gribende fortællinger fremført af én enkelt skuespiller på scenen. Musikere og teknikere giver væsentlige bidrag i flere af forestillingerne, men skuespilleren må ellers stå alene på scenen. Billetpriser er som øvrige forestillinger i det faste program. Du kan derfor bruge både abonnement-rabat og dit sæsonkort, når du bestiller billet til forestillinger under ENESTÅENDE Festival 21.  

Musikhuset

Gengangere

Teater

Gå ikke glip af Henrik Ibsens legendariske mesterværk Gengangere i Musikhuset. 

Oplev et mesterligt drama fra en af teaterhistoriens vigtigste forfattere, når NørrebroTeatret og Teater 2 opfører Henrik Ibsens Gengangere i Musikhuset med den anmelderroste instruktør Moqi Simon Trolin bag roret. 

Gengangere er en ægte klassiker og med et tema om seksuel krænkelse, er det stadig er højaktuel den dag i dag.

I hovedrollerne kan publikum glæde sig til to af teaterverdenens garvede skuespillere, nemlig ægteparret Pia Jondal og Waage Sandø, der leverer et gribende skuespil som Fru Alving og Pastor Manders, hendes ungdoms brændende kærlighed. De ikoniske roller er blevet skildret adskillige gange, men mest berømt herhjemme er nok Det Kongelige Teaters opsætning i 1999, med stjerneskuespillerne Githa Nørby og Jørgen Reenberg i hovedrollerne. 

Overgreb på tjenestepigen

Dramaets kvindelige hovedkarakter, Fru Alving, har for mange år siden overværet, at hendes nu afdøde mand, kaptajn Alving, nærmest havde voldtaget deres tjenestepige på spisestuebordet, og det er der kommet et såkaldt ”uægte barn” ud af. Det skal skjules, barnet skal væk, skammen er for stor. Nu mange år efter kaptajnens død, beslutter Fru Alving at oprette et børnehjem i sin mands navn. Udadtil for at hædre en i offentlighedens opfattelse anstændig borger. Nu har Fru Alving så taget kaptajn Alvings og tjenestepigens ”uægte” barn Regine til sig som ung pige i huset. Og da hendes syfilissyge søn Osvald, efter ophold i udlandet kommer hjem, og som sin far gør krænkende tilnærmelser til Regine, som jo ovenikøbet er hans halvsøster, oplever Fru Alving chokeret ”gengangeriet”. 

Stykket blev offentligt fordømt

Stykket vakte vild skandale i sin samtid, da Ibsen fortæller, at Fru Alvings unge søn Osvald lider af nedarvet syfilis efter sin far. En sygdom, der i samtiden ikke kunne behandles, og derfor langsomt udviklede sig til sindssyge. Den offentlige fordømmelse af skuespillet var total. Sandheden var ilde hørt og skulle fortrænges. Hvad man dengang derimod ikke gik så højt op i, var at stykkets omdrejningspunkt er en seksuel krænkelse. 

Gengangere er et stærkt og meget komplekst drama, et opgør med det stive og højborgerlige samfund, en kamp for kvindens ret til selv at bestemme over sit liv. Det har nogle knaldgode roller og er spændende som en krimi! Skrevet i 1881, men stadig rystende nutidigt. Det er klassisk teater, når det er bedst.

Teatret Gruppe 38

Monsieur Ibrahim & Koranens blomster

Teater

Bevægende historie om medmenneskelighed Monsieur Ibrahim & Koranens blomster er historien om den jødiske dreng Momo, der som 13-årig bliver forladt af sin far og bliver forældreløs. Han knytter et venskab for livet med den gamle arabiske kioskejer Ibrahim. Med sin omsorg og livsvisdom formår Ibrahim at gøre livet udholdeligt for Momo, og at lette hadet fra drengens sind. Instrueret af Pia Rosenbaum, spiller den prisbelønnede Troels II Munk rollen som den voksne Momo, der mindes Ibrahim og deres værdifulde venskab. En rørende og smuk historie. Om ENESTÅENDE Festival 21 Med ENESTÅENDE præsenterer vi danske og internationale soloforestillinger; gribende fortællinger fremført af én enkelt skuespiller på scenen. Musikere og teknikere giver væsentlige bidrag i flere af forestillingerne, men skuespilleren må ellers stå alene på scenen. Billetpriser er som øvrige forestillinger i det faste program. Du kan derfor bruge både abonnement-rabat og dit sæsonkort, når du bestiller billet til forestillinger under ENESTÅENDE Festival 21.  

Teatret Gruppe 38

Tango

Teater

En musikalsk og eventyrlig fortælling om at turde være sig selv I Tango prøver en mand at få brikkerne i sin familiehistorie til at falde på plads. Hvem var hans oldefar? Hvorfor talte familien aldrig om ham? Og hvad skete der egentlig med ham, da han forsvandt i Argentina? På sin farmors loft finder manden en gammel kuffert, der fører ham tættere på familiens dybeste hemmelighed. Og han finder ud af, hvorfor man aldrig danser i hans familie. I en forestilling fyldt med musik fortæller en argentinsk tangoguitarist og en dansk skuespiller historien om at vælge sig selv og følge sin passion. Og om en oldefar, som man nok kunne lære noget af. Hvis man tør.

Musikhuset

Tour de chambre

Teater

Bliv forført af Tine Høegs tankevækkende og morsomme fortælling om venskab, forelskelse og begær.

Asta er forfatter. Hun skriver på sin anden roman, men hun kan ikke få hul på den. Igennem skriften og erindringen, føres vi frem og tilbage mellem Astas spæde ungdom fuld af tvivl og hendes tredje ungdom i 30erne, hvor hun alene og kejtet forsøger at finde sig til rette i en verden af voksne. Asta står stille, imens uret tikker, og tiden bliver ved med at gå.

Da Asta får en invitation til en mindehøjtidelighed, vælter minderne om hendes gamle kollegie frem, om dengang Asta var hemmeligt forelsket i sin bedste veninde Mais kæreste, August. Asta starter forfra på sin roman. Alene med sin tekst skriver Asta sig tilbage ind i de pirrende varme og forbudte følelser, skammen over at bedrage Mai og sorgen over Augusts pludselige død. Det hele begynder at komme tæt på igen. Venskabet med Mai, der både har barn og forliste kærlighedsforhold i bagagen, er Astas eneste anker i virkeligheden. Nu ligger Astas færdige, altudleverende selvportræt som en bombe under deres venskab.

Husinstruktør Sigrid Strøm Reibo sætter Tine Høegs humoristiske og poetisk legende ord på scenen sammen med et stærkt hold skuespillere.

Medvirkende: Olivia Joof, Fanny Louise Bernth, Mathias Rahbæk Skov, Mikkel Becker Hilgart, Karen-Lise Mynster og 1 musiker (i alt 6 medvirkende)

Iscenesættelse: Sigrid Strøm Reibo
Scenografi og kostumedesign: Astrid Lynge Ottosen
Dramatisering: Tine Høeg